Türkiye’nin gıda alanındaki en büyük fuarları arasında yer alan 28 yıl boyunca 24 ülkeden 1.000’in üzerinde firmanın katıldığı, ziyaretçi sayısının ise 20 bini aştığı World Food İstanbul 2021’de Kadooğlu Yağ standı ziyaretçi akınına uğradı. Yurt içi ve yurt dışı pazarların aranan markası haline gelen ve gerçekleştirdiği ihracatın yanında oluşturduğu istihdamla da ülke ekonomisine büyük katkılar sağlayan Kadooğlu Yağ bünyesinde faaliyet gösteren farklı Kadoo, Bizce, Brinto, Mayra, Azime ve endüstriyel tüketimde Mutfakların Şefi, Türkiye’nin dünya pazarlarındaki en önemli markaları arasında yer alarak ülke tanıtımında da önemli rol oynuyor. World Food İstanbul 2021’i değerlendiren Kadooğlu Yağ CEO’su Celal Kadooğlu “Dünya olarak zor günlerden geçtik. Birkaç yıldır fiziksel olarak müşterilerimizle bir araya gelememenin üzüntüsünü yaşıyorduk. Tekrar bu atmosferde olmak bizi çok mutlu etti. Uluslararası fuarlar tanıtım için bizim her zaman en büyük önceliğimiz oldu. Bu fuarlarda sadece ürünlerimizin değil aynı zamanda ülkemizin de tanıtımını sağladığımızı da gördük. World Food İstanbul 2021 beklentimizin ötesinde bir kalabalığa sahipti, ürünlerimiz büyük ilgi gördü. Uzun süredir görüşemediğimiz dünyanın diğer ucunda yaşayan müşterilerimizle sosyal mesafenin bize izin verdiği tedbirler doğrultusunda bir araya geldik.” dedi.