Kadooğlu Yağ, Günlük Üretim Kapasitesini 900 Tona Çıkaracak

Kadooğlu Yağ, günlük üretim kapasitesini 900 tona çıkaracak MEHMET HANİFİGÜLEL Kadooğlu Yağ, 2007 yılında günlük 300 ton olan rafineri üretim kapasitesini 900 tona çıkarmak için harekete geçti.
Firmalarının teknolojinin son imkanlarını kullanarak 2007 yılında Gaziantep’te faaliyete geçirdiğini aktaran Kadooğlu Yağ CEO’su Celal Kadooğlu, “Günlük 300 ton üretim ve 450 ton dolum kapasitesi ile başladığımız yolculuğumuzda. 2015 yılında üçüncü rafineri tesisini devreye alarak üretim kapasitemizi 650 tona çıkarttık. 2017,2018 ve 2019 yıllarında gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla dolum kapasitemizi her geçen yıl artırdık ve günlük bin 200 tona ulaştık.
3 ay içinde rafineri üretim kapasitemizi günlük 900 ton, dolum kapasitemizi ise bin 500 tona çıkaracağız” dedi.

50 ülkeye ihracat yapıyor
Ayçiçek, mısır, pamuk yağı ve endüstriyel ürünlerin üretimini yaptıklarını kaydeden Kadooğlu, ürünlerini Bizce. Mutfakların Şefi. Mayra. Brinto, Azime ve kısa bir süre önce dış pazara sundukları Kadoo markalarıyla 50 ülkeye ihracat yaptıklarını söyledi. 

Türkiye jie de 5 bölge müdürlüğü ye Catering için ürünlerin raf ömrünü uzatacak Bu yıl Ar-Ge departmanına ayırdıkları bütçeyi genişleterek yan ürünlerin ve atıkların değerlendirilmesi ile ilgili projeler tasarladıkları bilgisini veren Celal Kadooğlu, ayrıca ürün geliştirme, mevcut ürünleri iyileştirme ve atıklar ile ilgili üniversite-sanayi işbirliği çerçevesinde TÜBİTAK’ın açtığı çağrılı projeleri hedeflediklerini kaydetti. Kadooğlu, “Gerçekleştirdiğimiz reçete iyileştirmeleri sonucunda daha önceden varlık göstermediğimiz bazı endüstriyel satış kanallarında da yer alacağız. 2020’de müşterilerimizin talepleri doğrultusunda catering sektöründe ürünlerin raf ömrünü uzatma yönünde çalışmalarımız olmuştu.

Bu konudaki çalışmalarımızı bu yıl da devam ettireceğiz” dedi. yaygın distribütörlük ağı ile hizmet verdiklerini belirten Kadooğlu, “Sahada markalarımızı temsil eden ekibimizi büyüttük. Bayilik noktasında olabilecek en üst noktadayız. Altık zincir mağazalarda dalıa çok yer almayı hedefliyoruz. İç piyasada endüstriyel ürünlerimizde yakaladığımız başarıyı ev tüketimi için de sunmayı hedefliyoruz. Bu konudaki çalışmalarımız devam ediyor” diye konuştu.